22 timmars kryssning till Mariehamn. Midsommar firande på Yxlan.

Nu är bilderna uppladdade och klara. Tog sin lila tid. Men det är det värt. =) Tycker absolut att gänget ska göra en sån kryssning oxå. Det är inte så dyrt egentligen. Dock fungerade inte vår plan med att på buféen dricka så mkt som möjligt. Man får ju tappa själv. Och vi planerade på att dricka massvis. Dock blev vi tokmätta för snabbt och mådde för illa... Huga. Det var inte riktigt vad vi hade planerat, men nog blev vi lagom kalas endå. Partade långt in på natten. Men gick ändå och lade oss före morsan och farsan. Har jag blivit för gammal för att festa eller vaddå?
Iofs så hade jag jobbat hela dagen, Så jag var lite ringrostig. Och ja, dagen efter började inte så bra den heller. vaknade av att båtens besättningsmän hade brandövning kl halv åtta på morgonen och dom hoppades på att inte störa. =P Nog störde dom alltid. Hade bara sovit typ 4 timmar och kunde omöjligt somna om. Tydligen väcke jag Frida oxå, dock inte med min mening, kände att jag spenderade typ en timme eller nått inne på toa. Skitandes med en tidning. Ha Ha.

Ja. Roligt var det iaf.

Igår packade vi ihop oss runt halv tio rycket, rullade iväg mot Yxlan, och slapp faktisk all trafik. Jag personligen tyckte inte att det var mycket trafik. Så det var skönt. Kom fram till Yxlan, hjälpte till att skala ägg och fixa lite granna, knäckte första ölen för dagen runt elva. Och sen så flöt dagen på. Jag hade så roligt. Det var så fint ute på Yxlan. Jag vill oxå bo på landet! Spelade kubb käkade jätte god mat och bara hängde. über...!
Åkte hem till Rimbo med halv tolv färjan. När vi kom bort till hagen och släppte av triss så blev vi först omkörda av en polisbil. Vi svänger in vid hagen och då knallar poliserna på varsin sida av vägen med en stor arg hund i gigantiskt koppel. Undra vad som hände. Funderar på att surfa in på aftonbladet.se och kolla lite.
Återkommer senare...!

Tack mina fina flickor för en underbar och super skön midsommar. I löv jo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback