And they call it puppy loooove...!

Igår kollade vi på I, Robot. den var relativt bra ärligt talat. Nog för att jag tok somnade på soffan och var okontaktbar i ett par timmar, och Jens fick typ släpa in mig i sovrummet... Inte. Men nästan. Ha Ha.
Så soft dag igår. Sol, glass och glädje. Mera sådanna dagar tack! Vill inte alls jobba denna vecka, vill bara ligga och njuta i solen, men som tur är kan kanske Onsdag spenderas på sådant sätt. Softisch i solen. All day long. Vem är med mig?

Snart är det dags för mig att få lön igen. och då ska jag roa mig med ett gäng olika överföringar. Telefon. Hm. Hyra. Osv. Osv. Osv. Har egentligen inte så mkt utgifter, dom är få men dyra... =P

Orka bry sig? Snart kommer posten!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hehe, om det är löning för dig snart så kanske jag kan påminna om de hundra kronorna du lånade av mig, plus skiten vi köpte till Gambia (fast den summan har jag ingen koll på).
Ha det skönt i solen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback