Hej och hå i blåbärs skogen!

Svängde förbi Vallby Hage på väg hem från Norrtälje, Frida hade dukat ut täcke och kuddar på hennes "balkong" så där damp jag ned och låg och pruttade. gött gött. Triss och Tomas kom förbi en sväng oxå och jag fick skjuts hem. Nice nice. Jens lagar pannkakor till mig. =) Känner mig bortskämd, uppskattad och älskad..! I Löv Jo all mina snuttisar. Det tragiska dock är att imorgon blir det ingen morgon bloggning. Jens ska ta med sig datorn till jobbet, för efter arbetstid ska lärarlaget åka hem till en kollega och titta på alla bilder från deras resa i Österrike. Så. Jag blir utan dator. För använda den lite mkt nu helt enkelt. För jag är en data nörd. Ha Ha!

Käkade choklad glass hos Frida. Gottis Gottis.
image98

Efter det blev jag speedad. Frida oxå. =P Glass är gott. Frida sa till Jai att han skulle ta och vinna sitt spel, så vi kunde köpa mera glass. LOL. Försöka går ju! *ler fint*

image99 image100
Ha Ha. Digga mina ögon! Så jvla heeet!

Jag flagnar på näsan. Antagligen efter helgens bravader. BabyDoll är helt bränd på ryggen och Frida oxå! Men dom kommer bli bruna som pepparkakor när sommaren är slut. Innan veckan är slut.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoppas kan man ju ;) Orkar inte vara bränd längre. Det gör ooont. Kommer inte ens kunna ha BH på mig på jobbet imorn. ;) HAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback