Jag vill bo i en svamp. Annars får jag kramp...!

Livet suger. Som ni kanske redan visste. Men om möjligt så suger det ännu mer nu än vad det gjort under veckan. Känsloladdade samtal under natten. Tårar och kramar. Försök till att trösta och försök till att förstå. Det är fan inte lätt någonstans. Och jag hatar det. Jag hatar att gråta och jag hatar mig själv för att jag är så otroligt känslig. Men det är inte lätt när mitt hjärta är trasigt och allt jag vill ha är din kärlek. Att älska gör ont, jätte ont...!


Sitter hemma hos Fridas bror Björn. Vi har byggt pärlplattor och nu ska vi åka iväg och beställa pizza. Allt för att få tankarna focuserade på annat håll och försöka leva mitt liv ensam. Även om det inte är det bästa och det ända jag behöver. Så ja. Känns jätte bra att spendera dagen här. Prata prutt med Monica och bara chilla. Tycker om att bygga pärlplattor, bra att koncentrera tankarna på annat. Bråka lite med Björn. Men ibland. Så smyger sig tårarna på och jag försöker blinka bort dom. Men ja. Livet suger.

Jag älskar dig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback