Mobil Jakt.

Runt 23 tiden igår fick Jens för sig att vi skulle ge oss ut på mobil jakt... Han har som folket kanske vet tappat sin mobil på en åker, när han jagade en kalv. Jag skojar inte när jag säger att dom har verkligen sprungit runt heeeeela åkern! Vi knallade runt runt runt... Först var vi iofs tvungen att stänga in tjurarna, annars hade vi nog varit tvungna att springa runt, runt, runt. Ringde med mobilen till Jens mobil. Och det blev som sist, fast det var lyp en läääskig röst nu istället för den finska.. =/ Och nej. Vi hittade inte mobilen. =/

Ska snart åka in till Norrtälje. Idag tar Norrtäljes 88:or studenten. Och ja, jag ska jobba. =/ Karin möter upp på station och vi ska placera oss någonstans där vi ser bra. Kanske borde göra mig iordning. Snart smäller det. =P

BabyDoll, ses vid hagens. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback