Shit vad det är varmt!

Huga säger jag bara. Varmt varmt varmt!!!! Grannen ligger redan ute och pressar. Jag vet inte alls jag. =P
Väntar på att Frida ska komma och vi ska ligga på gräsmattan, säkerligen i skuggan. Man blir brun då oxå...! ;)
Gick till Hagens jourlivs, för att köpa cola och cigg, och jag skojjar inte, jag gick inte fort, men endå så är jag helt död. Det är såååå jävla varmt! I LOVE IT! Dessvärre är det ju klibbig värme. Men sitter man i skuggan typ och blundar, så känns det som om man är i Gambia. OM man inte har varit ute och sprungit innan. dvs man är svettig. Är man "torr" så ja, blunda och njut lixom. Saknar värmen där nere. Massvis!



Igår var det studenternas dag. Jag var på plats och fotade utsläppet och all glädje.
Och vad glad man själv blev... Kan inte hjälpa det. Men ja, endå... Saknar skolan.
Jag vill gå om skolan bara för att få ta studenten en gång till...!
Den som är intresserad:

http://anisch.bilddagboken.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback