Tråååkig lördag...!

Vem ringde du till senast?
Jag ringde till mamma jag.
Vem ringde dig senast?
BabyDoll.
Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
"Glad Midsommar önskar Pappa och Mamma.
Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS
"Jag är på G! "
Vad står det i ditt 21:a mottagna SMS?
"Jasså? Har du fått komma in? =S"
Har du några utkast?
Nepps. Tomt.
Vad är ditt rekord i Snake?
Har inte snake på min mobil. Är en av de nyare nokian. Så... =/
Vad har du för kontakter som börjar på
J?
Jan, Jarmo, Jai, Jeppe, Jessica, Jim, John, Jonathan, Joseph, Jossan,
C?
Camilla, Catz, Che, Cherno.
P? Paletten, Pamp, Panda, Pappa, Peder & Erika, Per, Peter, Piraten, Presskiosken.
S?
Sajuka Skolan, Saldokoll, Samba, Sara, Skorpan, Snöret, Sofie, Sofia, Sussie, Sveagatan.
Vem ringer du till på snabbuppringningsnumret 2?
Skorpan.
Vad står det i dina påmminelser?
vilka tider jag jobbar och när jag får lön. Vad jag ska göra vissa helger med vissa människor.
Har du på privat nr just nu?
Nä. Visst kan man ställa in det. Men orka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback