Bullbak och Treårs Dag.

Idag har det verkligen varit fullt ös medvetslös. Åkte till ICA och handlade massvis med Bullbaks saker. (Tuuuusen tack Tomas för hjälpen! Utan dig hade jag inte varit hemma än med alla tunga varor =P)

Trissan och Frida hjälpte mig med bulldegen. Bullfest, bullfest hela da´n!
Tacka vet jag Trissans hushålls apparat. Utan den hade det nog inte blivit så fina bullar som det nu blev. *ler stort* Jag tror att det hela tog iallfall 4 timmar. Ink. handling och nedpackning av färdiga mjuka bullar. Åter igen, tack för hjälpen mina små hjärtan! Älskar!

Det blev även tre stycken kladdkakor som får stå och gotta till sig fram till lördag. Hur smarrigt kommer inte det bli då? Troooo? Fick låna en elvips av Sockerbiten min oxå. Så slipper jag skaka grädde till hela styrkan!

Avslutade dagen på Veras. Sallad och en kaffe i solen. Hur nice som helst. Känns super bra att ha baket och så klart för annars kommer jag vara tvungen att stressa ihjäl mig... Nu återstår det bara storstädning av lägenheten som jag nog kommer vara tvungen att spendera både torsdag och fredag till. Hämta möbler/stolar på Jägarhyddan så folk har att sitta på lördag. Lite taskigt om folk måste stå. Och ja, party party!
Funderar även på att färga håret. Men jag vet inte om jag orkar. Sitter här med gigantisk huvudvärk nu, efter all stress. Jens kom precis hem med ett paket till mig... Spääännande... Dock var han tvungen att vända i dörren och leta efter sina järntabletter... =O...

Well, kommer med bilder i både bilddagboken och här i bloggen lite senare...
Nu ska vi bara myysa...

Kärlek till alla mina flickor...


Kommentarer
Postat av: isabel

Hej gumsi, guud va du jobbar! Se till att ha det riktigt skönt också, det är ju verkligen värd! Och jag tror bullarna bli skitgoda! =D *puss*

2007-03-28 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback