Dagen är tyvärr slut.

Nu har den sista gästen gått. Efter att ha skrivit i den fina boken som jag fick från Isabel igår. *ler fint* Tackar och bockar. Sitter och varvar ned framför så ska det låta, ikväll är det fest. Med stort F. Tur som f*n att svullnaden på mitt öga har börjat gå ned. Annars skulle jag inte kunna gå utanför dörren. Träffade Peter Kalsson på konsum imorse, och han utbrister: "Fan vad du ser ut, är du bakis eller?" Tack för den passningen lixom. Kan ju inte vara snygg jämt...

Hur som haver. Har fått massa fina saker.
Skor av mamma, en underlagskräm av mamma och pappa, en jätte fin väska av Triss, Frida, Tomas och Mats. (Brorsan) Ljus och maschetter av mormor och morfar, 8 st trisslotter av mina två morbröder (Vann 25kr på en) Tulpaner och blåbärs sylt av Lynn, Dennis, Keisha och Crista. *ler stort* Cristat hemmagjorda blåbärs sylt är wonderful!!!
Imorgon kommer lite mer gäster, Annie, Peder, Erika + bebis, John, Mimmi, Nadine (??) Ja. Dagen kommer garanterat börja på Veras med lite "bakis mat" runt 12 tiden tror jag, Och ja, runt tre så kommer alla andra.

Ska göra ett försök att sminka mig. Känns liiite jobbigt med tanke på gögat, men, förhoppningsvis blir det bra...

Kläcka en cider oxå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback