En dag i Uppsala.

Vaknade runt nio imorse. Klädde på mig och käkade frulle, sen rullade jag mot busshållplatsen. Ringde till Patricia och kollade om hon ville ha någonting från Hagens, typ en dricka att förtära på bussen. Hur som haver, jag var iallafall för tidig. Typ en timme för tidig för att vara exakt. Looser på mig!!! Ha Ha.

Hur som haver, hade en suverän dag, den bästa på länge känns det som! As nice att komma iväg och strosa runt, shoppa lite obehindrat, hittade iofs bara ett par byxor, meen, bättre det än ingenting alls... =O

Så, Trissan. Min söta Trisseluss. Massa tack för idag. Sällskapet, guidningen och ja. Everything. Kosmonova nästa eller? ;)


Uppd.

En olycka kommer adrig ensam. Oftast i tre. Först Katrin, sen Triss och Frida och nu är det vår tur. Ärnströms släktet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback