I väntan på Maten.

Lånade den här av Kenza. En ganska intressant tjej faktiskt. Mycket händer i hennes liv. Kul att läsa om.
Hur som haver...

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Barnvakt
2. Servitris
3. Lokalvårdare
4. Butiksbiträde ICA

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.  Lejonkungen.
2. Yrrol
3. Leagally Blonde
4. Gambia 2004 Filmen (Egen gjord)

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Upplandsväsby.
2. Norrtälje.
3. Rimbo. (Nuvarande hemort)
4. Rättvik. (När jag var yngre)


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Simpsons
2. Sex And The City.
3. Desperate House Wives.
4. Lost.

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. En stad i i Spanien som jag inte minns namnet på.
2. Gambia X2
3. Småland. (Underbart på sommaren)
4. Öland. (Underbart på sommaren)

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. Hotmail
3. Aftonbladet.
4. Någon aktuell tankespels site.

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Min Sambos Mat.
2. Mammas Mat.
3.Kycklingsallad med vitlöksdressing.
4.En av klassikerna, Tacos.

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Hemma hos AK i Essau. Gambia allmänt.
2. På en mysig filt i solen. På gräsmattan borta vid Hagen.
3. Vill gärna vara hemma här oxå.
4. Någonstans varmt, vid en pöl, där drinkarna kommer regelbundet...!

Ja. Det var det. Tidsfördriv kallas det för. Fokusera tankarna på annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback