Lördag.

Sitter här. Hemma. Väntar på att klockan ska bli tolv och folk ska börja droppa in. En glad nyhet är att mina underbara morföräldrar mår jätte bra idag. Och kommer titta ned runt 13 snåret. *happy happy* Det är verkligen upp och ned med dom... Ena dagen mår dom super bra, andra dagen så mår dom skit. Ålderdomen tar ut sin rätt...

På någon lyckad vänster så har mitt vänstra öga bestämt sig för att idag ska jag se till att Anisch ser så ful ut som möjligt... Jag vet, jag svullnar upp ordentligt mycket och ja. Så får Anisch se ut som ett jävla fån! Tack lixom!
Mitt vänsteröga är helt igensvullet, jag ser ingenting. Och ja, har suttit och myst med isbitar hela morgonen... Lovley!

Men, man kanske ska försöka käka någon frulle innan alla kommer. Dock inte någonting med mjölk i, eftersom det nästan är slut... =( Får alltså käka typ... ja... Dont know. Dont care...! Ha Ha!

Jens är lite "orolig" över att de tre kladdkakor som jag har gjort inte kommer att räcka, men jag tror det kommer bli jätte bra. Jag menar, visst, när tjej gänget hugger in på en kladdkaka är den slut efter några minuter, eller tillochmed sekunder. Men jag tror inte att det är så illa... Det kommer räcka bra... Så får dom käka bullar... =)

Tror inte att jag behöver göra någon sockerkaka... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback