Surprice!

Kom precis hem. Eller ja, för en stund sen iaf. Fick tårta och så av min underbara älskling!
Och en present... Gissa vad jag fick? Jag fick två biljetter till Jonas Gardells nya show!!!!!!!!!! Fatta! JONAS GARDELL!
Min underbara älskling! I love him! He is the shit!!! Shit! Fick biljetten i en bok! Och när mitt namn stod i boken så blev jag liiiite fundersam. Och så, låg biljetten där... ;) Hämtar ut dom på valfritt atg ombud när jag vill. Ska inte går förren 31 Oktober.. Långt kvar. Jens vill dock inte gå med mig.Så, who is with me? Vet inte vem jag ska ta med mig... Kommer bi svårt det här... =O

Men åååh! UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vilken present. Wow. Jens är ju för jävla gullig :)

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! Kramkramkram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback