Torsdags nöje.

Sitter hemma hos grannen. Roar mig med att titta på när grrlsen vaxar benen... Själv har jag ingen som helst lust för det. Eller ork... Lat? Ja, jag vet. Men ändå älskad. =P
Drog in till Norrtälje en sväng idag, fikade med Mats och fick ett par skor av mamma i "förtidig födelsedagspresent..." Tackar och bockar... =) Ska försöka städa lite ikväll, softa och ja. Bara vara.
Imorgon är det stor städningsdag och ja, Isabel ska komma förbi på kvällen och sen ska vi nog dra ut en sväng... Who knows... Nu ska jag busa Frida, så, ja har inte tid att knäppa på datorn...


Kärlek till alla som känner sig förtjänade av den... =)


Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag antar att jag inte borde göra det, eller vadå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback