Vilja.

Jag vill så gärna. Verkligen vill. Och visst jag ska. Jag vet bara inte när. Saknar värmen, saknar alla vänner där. Saknar mig egen nyfikenhet på att upptäcka saker, viljan att hitta på någonting som inte är jätte vanligt... Jag vill åka iväg, upptäcka världen. Resa runt och få erfarenheter. Jag vill få problem med bilen, mitt ute i ingenstans, jag vill bli helt bankrutt, stående rakt upp och ned på en flygplats, ta mig i kragen och hitta en jobb, på den plats där jag är, för att på så sätt få ihop cash till en ny biljett. Till en ny destination.

Vem är med mig?

image9
Foto by Kim Åkerblom. December 06.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Du, Anna, sötnos. Jag gör en kompromiss :) Jag är med dig!

2007-03-08 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback