Det drar ihop sig.

Jaha. Ingen rast ingen ro. Det börjar dra ihop sig för att rulla mot bussen. Men först ska jag ta en cigg... HA! Putte är typ besatt av sina små leksaker. Jag knöt fast en boll med bjällra i ett snöre. Och han blev helt crazy. Han ligger och trycker rumpan mot väggen och lurpassar på den där bollen. Även om jag inte är med och rycker i snöret. Well. Så attackerar han den helt plötsligt. Vaddå jaktinstinkter eller vad det heter? Ha Ha. Han e så söt! Så... Planen var som sagt fullt ös medvetslös! Måste ringa och prata med pappsen om balkongen. Så det kommer bli så sweet.

Har spenderat hela morgonen med att flytta in grejer i bokhyllan. Även om jag plockar in massvi så finns det massvis av utrymme kvar. I Löv it. Måste komma ihåg att handla efter jobbet. Vad jag ska handla vet jag inte riktigt, jo, ost. Great! Och cigg? Mat? Ja, skit samma.

Nu, röka. Sen bussen. Sen Norrtälje. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback