Helvetes jävla skit piss, fischle och allt annat!

Jag är riktigt jävla förbannad just nu. Varför varför varför? Varför ska det alltid krångla? Jämt! "Det är inte vi som sköter om det där. Det är Swedbank..." "Fick du ett utbetalningskort sist kommer du få det nu oxå..." Men jag anmälde till Swedbank förra gången ni puckon fick för er att jag skulle ha ett utbetalningskort. Att jag ville ha mina pengar insatta på mitt Nordea kort. Varför ska jag då få ett nytt utbetalningskort? "Ja det vet inte vi, det är Swedbank som står för utbetalningarna..." Jag har inte ens ett konto på Swedbank. Why, jo för att jag inte orkar med att sånt här skit ska hämnda! Så nu sitter jag och väntar på posten. Som vanligt. Så kommer det säkert komma ett gulligt litet inbetalningskort, så jag får springa till Swedbanks idioterna och försöka få dom att fatta att jag vill ha pengarna in på mitt NORDEA konto. Inget jävla Swedbank. Har inte haft något konto där på 8 år. Så vad fan är problemet? Så kommer det säkert vara kö. Massvis med annat folk som säkert oxå vill klaga på någonting. Och ja, så kommer jag missa bussen, får la åka in till Norrtälje och gå in på banken där. Som om det kommer vara mindre med folk lixom? Gubben på alfakassans telefontjänst, "du får kolla med din bank. "
Mitt konto är lika tomt som vanligt. (för iofs över mina cash till sparkontot så jag inte gör av med allting på ne gång. Men endå! Inga pengar från Alfa. Tack, tack, Tack.

Vilken bra start på denna Torsdags morgon! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback