Idag är det Måndag igen.

Regnet det bara öser ned... Tur att det var fint väder igår iaf. När vi var barnvakter åt Amanda. Tror att vi knallade runt hela stan i typ tre timmar, medans ungen sov. Och sov, och sov... haha... Slutade med att vi väsnades lite extra mycket på slutet så hon vaknade och vi fick bära lite på henne. ;) Peder och Erika bjöd på middag. Så länge vi lagade den, så sagt och gjort, det blev köttfärssås och spaghetti för hela slanten... Gottis.

I lördags fyllde Frida år. Vi åkte in till Sjätte Tunnan och Lyssnade på Loke. Den som är intresserad kan kolla in min bilddagbok. För där finns alla bilder från i helgen. www.bilddagboken.se Anisch heter jag där. Vet inte hur man länkar den där. Men skit samma. Orka bry sig? Det värsta som finns är att det regnar...! Jag hatar det...!

Snart kommer Jens fly landet i fyra dagar iofs. Men iaf... Han kommer inte hem förren på fredags natten... Nästa vecka... Mej sakna...!

Veckan är iaf räddad... Denna vecka. Måndag, Cityakuten, Tisdag, Desperate, Onsdag, Lost, Torsdag, Ghost Wisper... Ha ha... Inte för att man följer allt. Men ja, bra tv är det iaf...!

Nästa vecka är det tjejkvällar hemma hos mig för hela slanten. Vissa av tjejerna har jag ring till, skickat sms och försökt kontakta på helgon utan vidare framgång. Så ja, jag väntar på att få höra nått från det hållet... Meen, ja som sagt, det löser sig säkert...

Dricka te och ta en cigg. Bussen till Norrtan går om 1 timme och 45 minuter... No Stress...! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback