Jag har tråkigt! (Snott från Sussi) =P

PERSONLIGT
heter du: Anna
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Ulla, Maj. (heter Maj i mellan namn.)
vart bor du: Rimbo. Roslagens Metropol.
hur lång är du: 1.65 cirka.
ögonfärg: Isblåa på vintern, varmt blåa när det är varmt. (??!)
hårfärg: Just nu? Ja, mörk-ljust-blont.

KLÄDER
vad använder du just nu för jacka: Kör på min gröna dunväst.
vad använder du just nu för skor: Några som morsan köpt/ett par inporterade skejtpjuck.
favoritfärg på kläder: Mörkgrön... =)
vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Massvis med nyt!
hur mycket köper du kläder för i månaden: Ett par hundra. Missbrukar internet. Avbetalning. Me Like!
vad har du för skostorlek: 36/37

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng: Jens.
du pratade med: Jens.
du gick på bio med: Jens, Triss, Tomas, Frida
du gick på stan med: Frida, Triss
du kysste: Jens.
du kramade: Jens.
du pussade: Jens.
du hade sex med: Jens.
som såg dig gråta: Jens.
skällde på dig: Frida =)
skickade ett e-mail till dig: Nyang från Gamia.

HAR DU NÅGONSIN
sagt ?jag älskar dig? och menat det: Ja.
bråkat med ditt husdjur: Ja.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nästan. Skrämmande lika iaf.

STUFF
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja.
är du ensam nu: Nja. Jens ligger och sover.
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Många olika. Och ofta. Senast: Glenn... =P
vill du gifta dig: Ja någon gång.
vill du ha barn: Minst två!

EXTRA STUFF
tar du droger: Jag röker, jag dricker. Det är säkert klassat som droger i vissa kretsar. (Jehovas??)
vem är din bästa vän: Har några som står mig nära. Älskar dom alla!
vad är du mest rädd för: Ensamhet.
vilka kläder sover du i: Sover oftast naken. Skönare så... ;)
vart vill du gifta dig: På en sandstrand i solnedgången/ skärgården/ INTE i en kyrka.
vem hatar du verkligen: Jag hatar verkligen dom som jobbar på ams och alfa!
varit kär: Ja. Jag är jättekär just nu! =)
kör du bil: Jag övningskör. *stolt*
Har du ett jobb: Jajjemensan. Regelbundet schema.
gillar du att ha folk omkring dig: Vill aldrig vara ensam!
är du ett hälsofreak: Nja. Försöka går ju!
har du någon tatuering: Det är på gång! Funderar på att passa på Under INKbars mässan 07.
har du någon piercing? Jääs. Två.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit: Nej.
köpt någonting: Glass... =)
varit sjuk: Huvudvärk.
sjungit: Jääs.
sagt ?jag älskar dig?: Jääs.
velat säga till några att du älskar dem: Jääs. Men det blev inte tillfälle...
träffat någon ny: Nja. Räknas busschauffören?
saknat någon: Jääs.
kramat någon: Jääs.
kysst någon: Jääs.

VILKEN
tidning läser du: Norrtälje blaskan, Metro, City.
buss åker du oftast: 807 till jobbet.
frisyr har du: Långt, mjukt, hår. Oklippt och jävligt!
dag fyller du år: Första April (1/4)

SENASTE
film du såg: Oj, eh, minns inte.
sak du stal: Stal? Ja. Det var nog en brie ost. ;)
mat du åt: Ostmacka. =P
gången du åt en 7-eleven korv: Äter inte korv på 7-Eleven. Däremot mosbricka på statoil efter en ute kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback