Kvällsunderhållning.

Jag hade med mig en hemlig låda när jag gick över till Sockerbiten för att hjälpa henne passa hennes syskonbarn. Louisa fick hjälpa mig öppna den, eftersom jag inte vågade öppna den själv, utan behövde hennes hjälp... I lådan fanns det massvis med olika te sorter som Louisa gärna ville smaka på, och ja, sagt och gjort, hon valde en sort, och vi fikade med lite te och teckningsritning. Efter en stund så kom de andra tjejerna ut efter att ha lekt inne på Wilmas rum, drack te och ritade. Jag gjorde min klassiska kub och det tog en stund innan Carola (Tror jag hon heter?) kom på vad det var, Wilma var snabbare och visste nästan från början vad jag gjorde för någonting. Sen fick jag göra loppor till hela bunten. (",)

Fastnade i Ghost Wisper oxå. Och helvetes jävla skit. Varför dog
Andrea Moreno för? Hon var typ den bästa i hela serien, super söt. =/ Inte roligt. Hon trodde att hennes brorsa var med på planet som störtade så hon hoppade in i bilen och körde till hans lägenhet, dock hann hon inte fram för hon krockade/planet kraschade på hennes bil innan hon kom fram och hon dog. Hennes bror överlevde dock, hans plan hade blivit omdirigerat via nån stad någonstans, och så fort han fick höra att hans syster dog hyrde han en bil och försökte ringa hela tiden. Det lite halvläskiga var endå att Andrea inte fattade att hon var död, eftersom Melinda kan se döda människor så hajade hon inte att hon var död, för hon pratade bara med Melinda eftersom hon var så otroligt ledsen och Melinda var den som visste varför hon var ledsen. Ah, skit samma. Hur som haver dog hon, och det tycker jag inte alls är roligt. Hur kommer nu serien att se ut senare? Nytt avsnitt på Torsdag nästa vecka, nytt avsnitt, ny säsong. Utan Andrea... =/ Men jag antar att livet går vidare.

Nyss ringde grannen på oxå. Hon chansade på att vi var vakna och Putte tog chansen på friheten och sprang ut i trapphuset, dock sprang han inte ned för några trappor vilket var skönt. Orka jaga katt i trapphuset lixom?
Grannen, jag tror hon heter Julia (??) Ville låna ett paraply i nån timme, ingen aning om vart hon skulle med efter att jag överlämnat paraplyet så gick hon in i sin egna lägenhet, liiite mysko den där bruden. Men dock väldigt söt. =) Sitter nu och väntar på att hon ska komma tillbaka med paraplyet, visst, hon kan ha kvar det ett tag till, men hon var väldigt mån om att komma tillbaka om en timme, så sure. =0) jag är endå en nattuggla så för mig är det inga problem. Funderar på att dricka lite te? Jag har massvis så alla som vill är välkomna över på en kopp eller fem. ;) En cigg oxå?

Imorgon är det rajj rajj. Jobb på dagen, förfest och Takida. Najs! Jens min ängel, ställer upp och hämtar i Norrtälje efter Takida. Underbart. Hoppas dom inte spelar allt för länge, för det kanske inte är så jätte kul om vi stannar ända tills klockan blir tre... =O

Nu, röka, tea och kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback