Lilla PutteFnask.

Vi har nu blivit stolta ägare till en liten Kisse vid namn Putte. Eller Fnasket, Cp, pucko , Grisen eller helt enkelt PutteFnask. Det är en rödhårig europé katt. Som härstammar från något land jag inte minns namnet på, och som väldigt lätt förväxlas med den "vanliga" bondkatten. Putte han är en sorts blandning eller nått mellan Europé och bondkatt. Förr i tiden så hade man Europé katter som vaktdjur. Så. Det förklarar väldigt mycket i Puttes beteende och hur han fungerar socialt.

Lägger in lite bilder på min lilla gris. Han har redan hittat sin favorit plats. Handfatet!

image80



image81


image82

Typ den första bilden jag tog som han var någolunda stilla på. =P




Kommentarer
Postat av: Annelie

ÅÅÅH vilken liten darling! Älskar röda katter. Klappa lite på honom från mig! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback