Min bror har utmanat mig. Sex sanningar om mig.

1. Jag är beroende av kärlek, kramar och närhet.
2. Jag gör av med på tok för mkt pengar, på helt onödiga saker.
Men endock saker som jag känner att jag behöver.
3. Blir jag ledsen så har jag inget problem med att gråta som en liten flicka.
Jag kan stor tjuta!

4. Jag har ett egendomligt hål i min näsa, hur det kom dit har jag ingen aning om. Medfött? =O
5. Ibland tror jag att jag har blivit för gammal för att festa.
Nojiga Anisch?

6. När jag är ensam känner jag mig liten och patetisk och har problem
med att få tiden att gå... =O


REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv.
Den som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin dagbok/blogg och samtidigt ange
reglerna för spelet. Slutligen väljer den personen sex nya personer och gör en lista av deras
namn.

utmanade:

Frida. Annelie. Patricia. Katrin. Nadine. Jonathan.

Eh. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback