Onsdag.

Ska snart åka iväg till jobbet. Sitter hemma och förser Frida med lite tobak innan jag drar. Stackarn har ju absinens till 1000%. Förhoppningsvis kommer K tillbaka till jobbet idag så jag slipper ta hans avdelning. Så kanske det blir en tidig dag hem? Eller? Jens kommer säkert vilja skruva upp hyllan. Och så är det lost. =)

Undrar jag hur vi ska göra ikväll...

På lördag är det en tripp till Åland som gäller. Handla hem lite sprit. Handla hem lite billiga ciggaretter. Ja. Det kommer vara sweet. Trippa förbi mamma och pappa, lämna alla påsar och sen svänga ned på stan och se om det är något liv dår. Förhoppningsvis kommer det vara ganska mycket folk ute, eftersom det är American Car Show. Nej. Dricka upp min pucko, fixa det sista och knalla till bussen kanske? Inte än, men snart. Har endå ingenting intressant att berätta... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback