Shit!

Satt och kollade på ettan ... Dom hade nån världskarta som visade väder information över hela världen. När jag växlar in på den kanalen så burkar jag jämt lyckas med att tajma när dom filmar över Afrika... Och ja, 41 graders fullt solsken i Gambia... Me want it!!!



Igår var jag hemma hos morsan och farsan efter jobbet. Jens kom och vi käkade gratis.:)
Fick ett fotbad av mamma. Ett riktigt fint. Med inbyggd massage, bubblor och värme.
Fick en drink av pappa. He He. Satt där på bänken och belv bortskämd. I löv it!
Vi åker hem till RImbo. Drar förbi Vallby och tar en vigg med Frida och Jai.
Jai såg mitt fotbad som jag hade med mig hem i bakluckan. Ha Ha
Han ville ha det. Han tänkte ta det. Men icke! Nej Nej Nej. Haha!
Jag fick choklad av min mamma. 70% kakao. I Lööööv!
Jens har åkt in till Norrtälje på Friidrottstävling.
Frida ska snart komma hit och bara softa.
Jag är kissnödig och vill ta en cigg...
Blåbärssoppa som frulle kanske
Jag har ingen mjölk hemma.
Te utan mjölk= no no!
Ja, men ok. Hej!
Forstätta?
Örka?
Tack!
Och!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback