Sista natten med gänget?

Hej Hej Hallå.
Idag är det sista dagen med gänget. Sista dagen som gräsänka. Fråga mig inte vad jag fått det ifrån, det var farsan som kom på det. =O Hur som haver. Om 13.5 timmar så beräknas det att Jens är hemkommen. Och jag längtar så fruktansvärt mycket! Ska bli skönt att ha honom hemma igen. Någon att hålla om när åskan går. Ja någon som värmer mig på natten. Täcken dont do the trick lixom! Ha Ha!
Snart kommer posten. Personligen hoppas jag på fetaste checken från någon rik avlägsen släkting från fjärran land som bestämt sig för att ge mig massvis med cash och en toplägenhet i LA. Hur sweet skulle inte det vara?
Nej, drömmar är drömmar, ibland är det bra att dom förblir så. Jag har det så bra här. I min tvåa i Rimbo.

Tråkigt att ingen vill tala om för mig vilka dom är. Folket som läser denna blogg. För jag har endå 15 Unika besökningar och 66 sidvisningar. Om dagen... Så hallå? Vad hindrar er.

Kolla posten och ja. Ta en cigg!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Patricia, 20 år, Rimbo. :P Happy? :P

2007-05-18 @ 14:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback