Spännande paket.

Först och främst, Tack för kommentaren Algan vem du nu är. Ingen kontaktinfo eller någonting. Men ja. Du är säkert jätte trevlig. *ler fint*



IDAG mina vänner, eller ska jag säga Imorse. Hur som haver. Var lite sur och bitter över att jag aldrig får någon rolig post. Muttrade lite när det smällde till i lådan och det kom bara massivs med reklam. Funderar på att sätta upp en "ingen reklam tack" skylt men har helt enkelt inte orkat. Började göra mig klar för jobbet, plockar ihop mina saker och går ut genom dörren, stänger dörren och ska precis låsa. Då ser jag att det hänger en påse på dörren... Oh, spännande. Tar in påsen i lägenheten och ser att det är ett paket till mig. Ett mystiskt paket... =O

image92

Nu kanske ni undrar vad det var i detta mystiska paket. Precis som jag funderade på en stund innan jag såg loggan som prydde kartongen. Brevid adresslappen. Lipton. Oj tänkte jag, äntligen kommer mitt "personliga" te. Blev nämligen ambassadör på Lipton i Mars, fick fylla i ett personlighetstest och så räknade dom ut vilket te som passar till mitt "hektiska liv" som dom så fint uttryckte sig. Golden heter det tydligen. Gold tea. Svart ask. Vet dock inte hur det smakar. Hur som haver, i lådan så var det iallafall massvis med te. Fyra askar. =)
Lägger in lite fler bilder. tagna med mobilen så klaga inte... =P

image93  image94

Och visst, Peach Mango Tea, gold Tea och White Tea kan vara kul att testa, men forrestfruit... Gammal? Eller?
Ska snart iväg och träffa Trissan. Hålla sällskap och dricka te. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback