Those where the days.

Det var lättare förr. Man lekte med my little pony och barbies. Tittade på björnes magasin och disney dax. Vem tycker egentligen om snigel? Sen kommer jag ihåg när man började sjuan, fick typ första ordentliga mobilen, en nokia 3310 och man bytte baksida med bästa kompisen, bara för att på nått sätt visa att man hör ihop. att höra ihop, vad betyder egentligen det? Vad menas? Att skicka ut fel signaler är tydligen någonting som görs ofta och väldigt lätt. Men va fan. Det är inte lätt när det är svårt. Och det är inte heller tungt när det är lätt?


Varför känns det så jobbigt? Fel signaler eller feghet? Undvikande och smusslande. Det typ suger. Hårt! Massvis och hela tiden, Och jag saknar dig, det är lixom inte samma sak längre. Utan någonting helt annat. Jag saknar dig så otroligt mycket. Hela tiden. Kan du inte förstå det? Vad är det du missat i det som jag har sagt, allt för många gånger?


Kommentarer
Postat av: Trissan

Jag glömde ta papper till dig, förlåt :/ Men det är bara att glida in och hämta.. dom är jättesnälla därnere på lotsen. :) Puss!

2007-11-07 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback