Diskussion med Vetrinären.

Fick ett ryck och ringde till Rimbo Smådjursklinik. Kände att jag ville diskutera Puttes kisserihistorier. Sagt och gjort, jag fick prata med en trevlig karl i sina bästa år, som frågade om Putte var kastrerad och han ville att jag skulle titta efter kulorna. Putte har inga kulor kvar. Tydligen så kan man göra som så att när man kastrerar så tar man bara bort en kula, men jag tror att dom har tagit båda på Putte. Hur som haver. Han frågade hur Putte kissar, om han sprutlackerar eller om han kissar som "vanligt" Och han kissar så klart som vanligt, vetrinären trodde då att det rörde sig om att han inte tycker om lådan? Så jag ska i samband med min flytt, köpa en helt ny låda, och förhoppningsvis så går det bättre och jag slipper alla kisserier. Är jätte orolig över att han ska kissa i sängen och grejer när vi flyttar till ettan, men om detta löser problemet, så får han mer än gärna sova i min säng sen. *ler stort* Lilla fnasket. Han är så söt... Och mysig, och gosig. =) Bjuder på lite bilder... Igen... Jag har tråkigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback