Jag och Ture Sventton...

Jag har besök av allas vår Ture. Ture är ett snille av sällan skådad slag. Denna Ture, fick för sig att vi skulle kolla upp lite IP nummer. Och så gjorde vi. Vi kollade upp om ipnummret från min "hemlige beundrare" stämde överrens med "Dafen" från Qx. Det stämde super bra överrens. Jag vet nu vem vem min hemlige beundrare är.
Han är 24 år. Bor i Norrtälje. Och jobbar på Grinds Service Hus. Prima skinka, jag tackar Ture för hjälpen. Och han svarar, ingen orsak.

Inom parantes: Denna text ska läsas som om du vore bajsnödig. Vädigt bajsnödig. Samtidigt som du drar bak hakan mot bröstet och andas ut. Då låter det som när jag skriver detta. Eftersom jag är graft bajsnödig och allmänt hög på socker från coca cola, kladdkaka och gädde. Prima skinka.

Jag bjuder här med på en bild på mig och Ture.

image154


Kommentarer
Postat av: dafen aka hemlig beundrare

ja och där åkte man dit... duktig flicka du och lite klantigt av mej kanske...

2007-09-01 @ 18:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback