Lista.

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Anna
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag vet inte, är väldigt nöjd med mitt namn.
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Ulla. Tyvärr. (Pappas ide??)
04. vilket stjärntecken är du? Vädur.
05. vilken årgång är du? Prima 85:a
06. vart bor du? Rimbo
07. bott utomlands? Nja. En månad. =P
08. flyttat antal gånger? 4 ska snart flytta en femte gång. =S
09. vart skulle du vilja bo? .Där det är varmt.
10. vilken skolklass? Student 05
11. vad vill du bli när du blir äldre? Rik?

UTSEENDE

01. hur lång är du?
165 cm kort.
02. hur mycket väger du? För mycket för mitt eget bästa. Men lika glad är jag endå. =P
03. hårfärg och frisyr? Färg: Mörkt. Frisyr: Vaddå? Lite uppklippt. Typ.
04. ögonfärg? Blåa.
05. mest nöjd med? Håret. ;) Och mitt ansikte. 
06. minst nöjd med?
Vart ska jag börja?
07. skostorlek? 36/37 beroende på modell.
08. glasögon? Nääh.
09. har du några piercingar/tatueringar? Två piercingar. En i ögonbrynet, en i läppen.

FAVORITER

01. filmer?
Skräck, i alla färger och former!
02. låtar? Lyssnar på allt. Men Trance är bra!
03. årstider? Sommar!
04. mat/dryck? Mammas mat och ramlösa/coca cola.
05. djur? Katt och marsvin.
06. färg? Grönt.
07. parfym? Just nu? Min Sarah Jessica Parker som tyvärr, tyvärr är slut!
09. ämne i skolan? Student 05
10. sysselsättning? Jobbar och sliter.

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? 
Använder min gröna väst. Men ska snart börja använda min jacka. 
02. vad använder du just nu för skor?
Skejtarskor.
03. favoritfärg på kläder? Ljusa.
04. favoritmaterial på kläder? Bomull?
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nya jeans!
06. favoritaffärer? NK, Dolce gabbana, osv osv osv... =P
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? För mycker för mitt egna bästa!
08. favoritmärke? Ingen aning... På sedlar?
09. vad har du för tröjstorlek? Medium i linnen. Large i tjocktröjor. (beroende på modell där oxå)

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan?
Gigantiskt.
2. vilken färg på tapeterna? Gula, Gröna och Gråa.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Grå soffa. Svart tv bänk, orange katt. ja...
4. vad vill du ändra där inne? Allt! Jag vill ha nya möbler!
5. vad har du där inne av följande:
a) tv?
Ja.
b) video/dvd? Ja/Nej
c) dator? Ja.
d) stereo? Nej.
e) telefon? Ja.
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Bilar, ett proppskåp och lite träd.
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover?
8. favoritpryl i rummet? Sängen!

Kommentarer
Postat av: Patricia

FFS, det är väl inget fel på Ulla? ;) Moderskapet mitt heter ju det. :D Puss.

2007-09-18 @ 09:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback