Aj häv a fränd...

Aj häv a späsiell fränd. She is a jonglör. She is having aloot of balls in the luft at the same time. Änd I think that its good to häve all thä oppertunitys in life that is possible. bäkose then you allväjs have something år someone to fall back on lixom! Sweet äs cändy rajt?!
(Detta är ett av alla "normala" psykbryt som jag kan få ibland när jag har för mycket energi och inte vet vart jag ska göra av allting på, då brukar det bli så att jag "mobbar" min späsiella vän... =P Och jag tycker att det är riktigt roligt. För övrigt är det bra att jag försöker komma igång med bloggandet, eftersom när jag får min dator och mitt mobila bredband, så kommer ni aldrig bli av med mig... mwohahahahahahahahahahahhaahhahahaha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback