Filmkväll.

Efter en helvetisk dag på jobbet... (Låg ute och solade en stund först, och det var inte alls illa) Så ringde jag till Benny och vi kom fram till att vi skulle köra på den omtalade filmkvällen. Att ta det lugnt på en fredag är inte riktigt "our cup of tea..." Men endå... Vi kör på den bullen helt enkelt. Eftersom folket ska åka på äventyr imorgon då jag först ska roa mig med att sälja min soffa... ÄNTLIGEN. Och sen träffa Lynn, Keisha och Pluttas... Så visst, filmkväll it is.
För tillfället sitter Benny och plinkar på gitarren, och försöker komma på texten till Idas sommarvisa.
Vi har kollat på två filmer.

image175

Den var rätt världelös. Eller, den hade sina små stunder absolut, men det var helt klart en zombie rulle.
och jag mitt fega fischle hoppade till några gånger. Det jobbigaste med denna film var att det var lite "Blair Witch Projekt" varning över det hela. Jag menar, skakig filmkamera så man mådde illa. Plus att dom pratade på spanska så man var "tvungen" att läsa texten... Vilket gjorde att man inte kunde focusera på filmen till 100% men men. Klart värd att se, dock inte på bio...

image176

Huuuuur söööööt som helst!!!! Fast jag satt och småsomnade lite. Kan bero på att jag varit uppe sen typ åtta i morse och varit helt slut. Mycket på jobbet bland annat... Men ja, en klockren film... =)

Vad som återstår nu är:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback