Lill-lördag.

Och hur fördriver vi den? Jo, vi sitter på jobbet och äter risifrutti och dricker jordgubbsramlösa... Lyssnar på gamla 5ive och BSB låtar. Kuuul... Nostalgiiii... =P Eller inte, lyssnade mest på Westlife när jag var yngre. För er information. Jag och Karin sitter och väntar på att Tomas ska komma så vi kan skrämma honom med bubbelplast... Vi är laddade till 1000000%. Ikväll blir det med stor säkerhet en bärka på bistro. Det är ju kareoke och allt, men jag känner att jag kommer garanterat att åka hem ikväll. Dels för att jag inte har några cigg, dom liggar hemma och dels det att Bentans solglasögon ligger hemma på mitt bord, och han vill gärna ha dom, så vi ska ta en solglasögons-fika imorgon efter mitt jobb och jag ska lämna över hans kära ägodel, därför måste jag åka hem... Så jag blir av med dom någon gång. (",)

nej. tänkte inte bli långvarig. Karin vill oxå surfa runt...! :)

Kram å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback