Åh hej och hå...

Jaha, snart ännu en dag till ända. Skönt. Ska springa förbi L och co för att låna hennes NordeaDosa. Fanskapen har ju slutat med engångskoder. Det som var så bra, kortet fick plats i plånboken och man hade det med sig heela tiden. Men nej, istället har man fått en bajs ful dosa. Usch! Glömde min hemma och skulle behöva göra en överföring så personen i fråga blir nöjd och slipper känna att han måste höra av sig till mig nu när han har det så jobbigt som han nu har det. Exakt hur jobbigt det egentligen är har jag ingen koll på för han berättar ingenting för mig endå, men förväntar sig att jag borde veta? Hur går det ihop kan man undra... Skit samma. Orkar verkligen inte analysera det hela just nu. Det får vara som det är och så blir det säkert bra till slut. Ikväll är det kalas ute på Snäckis. AK´s sommarställe, men vet dock fortfarande inte om jag kan åka ut. Trodde först att en viss herre skulle följa med mig ut dit oxå, men tydligen inte. Dock har han inte lämnat besked på om han ska med eller inte, men eftersom jag redan ska veta om saker utan att han säger det, så drar jag den slutsatsen att han inte ska med. Ha. Så det så. Och säkert så kommer jag ha rätt oxå. Jag lovar och svär!

Party för Agge i helgen oxå. Snackas om två dagars, får se hur det hela utvecklar sig. Vilket som så kan det ju vara nice. =) Ser fram emot det som tusan, är på ett hejdundrans party humör. Hoppas vädret håller i sig, för det är även snack om grill på campus imorgon om det är soligt. Vilket jag hoppas att det är, men det sägs på nyheterna att det ska regna i Roslagen heeela helgen! Suck. Ingenting ovanligt. Men ja.

Nej. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, plus att mitt batteri är påväg bort. Så jag kommer väl spara detta inlägg, och återkomma när tillfälle ges igen. Ska ta en cigg oxå. Känns som om jag är påväg att få migrän, för det flimrar typ i ögonvrån... Läskigt.

Puss och snusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback