Ett pytte litet inlägg.

En snabb uppdatering. Tyskland var underbart. På min facebook har jag laddat upp bilder, så ni som är vänner med mig där och är nyfikna så kika in. Annars är allt bra, har varit på födelsedags kalas idag hemma hos Angelica. I helgen blir det party. =)

Sitter hemma hos Nadine och väntar på bussen hem till RImbo och Åke. Imorgon ska jag åka in mycket tidigare än vad jag vill egentligen, men ibland får man ställa upp för laget och lära sig rutiner på nya objekt. Allt för att gynna min egna situation inom mitt yrke. =P

Ja. Internet hem till lägenheten ska jag oxå beställa någon dag när jag har tid. Låna nyckeln hem till Jonas imorgon kanske efter jobbet och knalla iväg dit?

Nu måste jag typ gå!

Puss och snusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback