Hemma igen.

Hemma igen hos Nadine efter en kort visit på stan. Sitter nu och väntar på att hennes mamma och sällskap ska åka till sommarstället och förbereda inför morgondagen. De ska ha kräftskiva. Dock kan jag tyvärr inte åka med, eftersom jag ska iväg på dop på söndag, och vill inte vara skitig i kyrkan... =P Så jag hoppar det denna gång, men antar att det kommer flera gånger. (",) Nadines katt fjollan har fångat en katt, som hon står med vid balkong fönstret och skryter med, vill visa upp den för oss alla, och hon lyckades smita in i lägenheten tidigare idag, då jag var på toa och Ingela briter ut i panik "Hjääääälp, Fjollan har fångat ett djur" Och när jag kommer ut från toaletten så står Ingela och försöker mota ut katten med dammsugaren... Tihi. Kul var det iaf.

Vi ska iväg och bowla. Det är tyligen dyrt. Tur att jag inte har några pengar... >___< Jag väljer att titta på endå. För jag är världelös på att bowla vilket fall, och är en så dålig förlorare...

Nu, smirrnoff och någonting att fylla magen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback