Ojsan, hoppsan.

Veckan har gått fruktansvärt fort. Det är redan Fredag, och det känns inte i fingertopparna, kanske beror det på att man var ute och partade lite i Onsdags, men endå, brukar alltid känna i kroppen att det är Fredag, får se hur det är på jobbet ikväll. Det kanske märks där. Förhoppningsvis är det inte så mycket folk idag heller. Lugn start på allvaret så att säga. Sitter och dricker kaffe med BabyB. Hon sminkar sig och jag är trött. Åke har en tendens att väcka mig, tidigt, för att få mat, funderar på att ge honom mat på kvällarna nu istället för på mornarna, men jag vet inte riktigt hur det ska gå ihop. Är ju sällan hemma samma tid varje kväll.. Meeen, det ordnar sig. Sätta upp dörren i vardagsrummet igen kanske?

JAG VILL HA EN NY SÄNG!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback