Party Party Party!

Ikväll is the kväll. =P Agge fyllde 23 i Onsdags och det resulterar i fest med gänget idag. Sitter hemma hos Nadine och dricker Päronvodka med sprite. Rätt gott men den behöver vara lite kallare. Vi ska även dricka screwdriver, jag har köpt juice för typ 100 spänn. Ska det vara så ska det vara ordentligt! Queer vodka blev det oxå. Eller ja, det var ett skal på min flaska... tihi. I queerens alla färger. Underbart. Den är fin, ska för en gångs skull spara det skalet. Förra gången jag köpte vodka med skal så var det på Lucia Kryssningen 07 och då var det en discoförpackning. Gav bort den till Henke, för han blev ledsen över att han inte hann köpa för den tog slut... =/

Nu ska jag spela kort. Öl spel tro?

Puss och snusk!


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA [Tävling!] - Caroline.

VAR GÄRNA MED OCH TÄVLA OM TVÅ LIPGLOSS I MIN BLOGG ; )



http://freijasmamma.blogg.se/2008/august/min-forsta-tavling.html

2008-08-15 @ 21:02:14
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback