Tisdag.

En helt ok dag. Det har varit rätt lugnt om jag ska vara ärlig, Herr Jonas tog en sväng förbi Roden och fikade med oss arma krakar, lämnade lite cocosbollar. Och som tack för det så tröck jag en i ansiktet på honom. Typ. Tihi. Det var faktiskt ganska kul. Han sa att han skulle komma hem till mig i morgon kväll. Så vi får la hoppas på det då. =)

Annars då. Imorgon BVC med Travis. Får se hur det går. En vanlig kontroll och han ska bli vaccinerad om jag förstår det rätt. Kommer få veta vad pojken väger och hur lång han är. Sweet. Har lovat honom att köpa med mig vanlijglass hem till honom, för plutten är sjuk, så lite glass går ju alltid hem, det är min plikt som gudmor, skämma bort barnen till det yttersta...


Ajuste, mitt nyaste tillskott. En Earl... ;) Snygg som få...!



Nu har jag många i fejjan... ;) Och fler ska det bli... =P

Kommentarer
Postat av: JonnisR

Jag ska fan bli bättre på att följa dina oxå gumman ;) Puss Puss

2008-08-26 @ 21:02:46
Postat av: isolda

grymt, gjorde den inte väldigt ont?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback