Denna dagen...!

Började med att jag fick huvudvärk när jag kom in på stadsbiblioteket... Har fortfarande huvudvärk. Gick runt på bibblan och svor åt det mesta, nycklar som inte passade i låsen, stolar som stod överallt, stora äckliga golvytor, en dörr som stängdes hela tiden, även fast jag inte alls tyckte att den skulle göra det... Usch, gick runt och var super förbannad, hade ingen musik heller, först dog batteriet i min handsfree, sen så dog batteriet i mobilen. Åh underbart... För dem som inte varit på Norrtäljes stadsbibliotek har verkligen missat någonting... Det är gigantiskt! Giganternas gigant... och ni som varit där, tänk er att det är exakt lika mycket yta en trappa upp, dit "privatpersoner" utan tillstånd eller vad det nu kallas för inte får gå... men jag, jag som har företags legitimation, larmkort och nycklar som inte fungerar, jag får gå där.. Och jag hatar det! Jag har bara varit där idag, första dagen idag, och jag hatar det redan... Det var nog de längsta tre timmarna i mitt liv... USCH! Men antar att det bara är att bita i det sura äpplet och kräva liite bättre material, jag menar ffs, palla stå och vrida ur mopparna för hand? Icke!

Sitter nu hemma, bitter över min situation... Bitter över att vara ensam... Bitter över allt... Känns det som iallafall...

Men lite ljus ser jag endå... Det är bara 9 (nio) dagar kvar tills vi drar iväg på Mondaybars LuciaKryssning! Och så jag längtar!!! Det ska bli så otroligt jäkla kul!

Nu ska jag styra den där lunchlådan oxå så det blir gjort, sen blir det nog dags att krypa ner i sängen och kolla på en film...

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback