Hela faderullan!

Ja, det blidde så att jag körde alla tre maskiner iallafall... Skönt att få det gjort. Dock fick inte all tvätt plats hos mig, så hälften är kvar uppe hos Jonna, men det hämtar jag eventuellt imorgon kväll. Kommer nog sova riktigt länge imorgon om jag känner mig själv. Vi kollade på Spirit - Hästen från vildmarken, suuuper gullig film, men endå massvis med filmfel enligt min åsikt... Hur som haver, sen så kom jag hem, hängde tvätt, drack lite varm oboy och kikade på "skruva den som beckham"... Handlar om en indisk tjej som älskar fotboll, som i smyg börjar spela i ett lag, talang scout, arga föräldrar, förbud, systers bröllop, massa andra intriger... Slutet var så pass bra att jag började böla... =/ Oj Oj Oj... Ha Ha ja så kan det vara ibland. Vaddå? Jag är inte känslig, bara lite... =P

Jag lyckades förövrigt med en jätte bra klämmning nyss...
En sån som splashade ut över hela spegeln kändet det som...
(Dock var det inte riktigt så, men nästan... =P)

Dock har jag fått ont runt där nu... Tänk om den klämdes inåt? =O!!!
Får la se hur det ser ut när jag vaknar imorgon, hela fejset uppsvält?!

Nej nu ska vi inte vara sånna...

Inside och säng.
Sova, sova, sova!

God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback