Jag ska bara meddela...

Att jag inte kommer vara lika aktiv på internet längre... För ett tag framöver. Min älskling har blivit sjuk, datorn alltså. Och vi har utvecklat ett så att säga hata/älska förhållande till varandra. Jag har ingen som helst möjlighet till att få ordning på den, utan har lagd dess öde i JDD´s händer. För er som inte vet vem han är kan jag tala om att det är Jens, DatorDoktor. Även känd som mitt ex och vän... Vi får helt enkelt se vad som händer och fötter... Undrar hur jag ska göra med modemet? Jag menar, får se hur lång tid det tar att fixa datorn, om det går att fixa, det vet jag inte heller, det enda jag vet nu är att Jens har tagit den i karantän, och ja, sen så får vi se hur det går..

Åh, jag saknar den redan!

Ska sluta blogga nu. Kan inte sitta och smitta Jens fina stationära mac med mitt virus... Dock tror jag inte att det är så illa som det låter, tror bara att det angriper mina personliga ägodelar, så som datorn och mobilen...

Så mina vänner, om vi inte hörs tidigare...

Till er alla från mig, En riktigt god jul och ett gott nytt år...

(Och glad påsk, trevligt midsommar och grattis på födelsedagen oxå, när vi ändå håller på...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback