Okej.

nu känns det lite bättre. Har klagat av mig lite på bloggen. (tidigare inlägg) lika bra att göra det här, så tynger man inte ned någon annan... Sitter nu och väntar in tiden. Det börjar bli dags att röra sig mot bibblan. Ska släpa med mig ett jobbigt teleskopskaft, men jag behöver ett där nere, för jag håller på att bli tokig på det som jag har... Idag är det sista dagen innan helg för min del, imorgon åker vi på kryssningen... På förmiddagen bjuds det på riktig tomtegröt som min mamma slängt ihop till mig och så blir det en sväng ner till bolaget. Inhandla lite för-för dricka eftersom det kommer vara tok kö på båten... Känner mig som en av de fattigaste människorna i världen, men vad göra.. Det är bara att gilla läget, på måndag får jag lön. Tur e väl det. ^^

Vet inte riktigt om jag har så mycket att komma med nu heller, när man inte har tillgång till internet precis när man vill och precis när man känner för att knåpa ihop ett inlägg, ja då rinner det ofta ut i sanden... Synd det. Jag som ibland kommer på massvis med intressant att skriva om men så har jag inte tillgång till bloggen och så blir det bara fel. Kanske ska testa på att mobil blogga... Meen orka? Det lär ju bli rätt dyrt har jag fått för mig...



jag har kommit på att jag alltid lägger mig i samma ställning när jag ska sova. Det slår aldrig fel, jag menar, jag måste placera mig i den ställningen när jag är påväg att sova, annars kan jag inte sova, det blir lixom obekvämt... =/ Jag lägger mig alltså på höger sida, emd ansiktet mot väggen (Inte precis in i väggen, men nästan) och så täcke upp över huvudet, det vänstra benet drar jag upp mot hakan och gärna mot väggen... Och det vänstra raklångt nedåt... Gärna lite snett ska jag ligga oxå... Skumt som tusan, men då ligger jag som bäst... Och armarna i kors uppe vid halsen så jag lixom kramar om mig själv på nått sätt.. Svårt att förklara hur jag gör med armarna... Meeen. Ja... Så nu vet ni det.. otroligt onödigt vetande... Det är inte alls lika kul att läsa om detta som jag hade tänkt att det skulle vara... =/

Hur sover ni?

 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Anna, Anna!

Trissan, jag och Katrin har pratat lite löst om att samla 'gänget' någon gång under jul-nyår, bara vi fyra över en fika eller nåt sånt, vad känner du inför det? Skulle vara skitkul om vi kunde styra upp nåt! Jag är ledig från 19/12 till 12/1. :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback