Äntligen!

Jag är med några av de närmaste. Och det känns alltid lika bra. Why you might ask, And I really dont know why. Jag vet dock att dessa människor står mig nära och vet hur jag mår. Dom vet när jag mår dåligt och dom vet när jag verkligen verkligen behöver dom oxå. Då gör dom sig till känna så att säga. Genom ett sms, genom ett samtal eller så sänder som mig en miljon tankar, som jag på nått sätt känner. Det ilar till i hela ryggraden och jag blir glad, skrattar för mig själv. Som ett sjätte sinne. Jag vet att dom tänker på mig, och dom vet att jag tänker på dom. Saknar er, mina änglar som inte är med mig ikväll. När jag är på topp...

I Onsdags, jag hade en underbar dag. T min docka, tack! Du är underbar och det vet du! 
K att få testa på att heala dig var hur coolt som helst, och jag märkte hur glad du blev efteråt. Jag skickade bara positiv energi till dig, eftersom jag så gärna vill att du ska vara lika sprallig som jag. Att dina kinder såg blåa ut har jag ingen förklaring på, men förhoppningsvis var det positivt. 
M (K´s pappa) Du har hjälp mig massvis. Tack vare din healing. Du är guld värd. Miljoner med miljarders kilo av glädje och sprallighets energi till dig. Alltid! Du är klockren! 
N du vet vad jag tycker, du vet vad jag vill, du förstår hur jag mår, och du ställer upp när jag behöver, du vet att jag älskar dig min vän, även om jag inte säger det, så hoppas jag att du märker det! Du är den som funnits vid min sida längst. Även om vi har haft våra glapp, så kan man endå ringa efter hur lång tid som helst, hur lång tid tog det sist, ett och ett halvt åf, och endå, så snackade vi som om vi hörts för bara några timmar sen, did some catching up och bara chillade, och nu är det bättre than ever!
L, du och de underbara ungar du lyckats klämma ut, jag är så glad att jag har er. Så mycket skratt, så mycket glädje. Mycket sorg men endå. Utveckling och kärlek. Äkta kärlek... Vatten urholkar stenen men Dynamit gör oxå susen!

Och ja, jag hoppas att du vet vem du är, du står mig varmt om hjärtat, jag ställer alltid upp på dig, och jag vet att du ställer upp för mig, i alla lägen!

Löv to all of maj ängles!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Söt du är! Puss! Ring mig imorn.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback