Here I go again on my own.

Going down the only road I ever know...

Skepp och hoj i blåbärs landet. Eller ja, skogen. Hur som haver, det har varit lite dåligt på bloggande fronten. Finns många bidragande anledningar till det. Blandannat så har jag fortfarande inte något internet hemma utan lånar en dator hemma hos vänner och bekanta. =P Fungerar det oxå. Fast det är endå inte samma sak, tråkigt att inte ha något nät hemma, har inte ens någon dator, men det kommer så småning om. Tror jag. Ska snart dra och jobba, idag är det Torsdag, förhoppningsvis så flyter den här dagen på relativt smärtfritt. Och ja, imorgon är det dags för tandläkaren... Hurra... Not. Men ja, lika bra att få det gjort. I guess. Får se om jag överlever. Eventuellt lite chill på kvällen, eller om jag åker till Uppsala, har inte bestämt mig hur jag ska göra än. Om jag åker på Fredag kväll alternativt lördag morgon. Det visar sig helt enkelt.

Nä, Jag skiter i det här nu, det nalkas kaffe och cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback