Fredag.

Jaha. Då var det slut. Dags för semester. Och jag är glad. Ledig i fyra veckor, och det enda jag har bokat in att göra är Lek Landet med Keisha, Tyskland med Benny, Nadine och co, Öl i solen, Stockholms tripp och shopping. Sen kommer jag nog bara chilla. Ta dagarna som dom kommer. Inreda min lägenhet! Köpa gardinstänger, och gardiner. Har inte haft någon gardin uppe över huvud taget på typ flera månader, dels för att det tog typ en vecka att måla om, och dels det att jag inte har haft någon gardin som matchat färgen. Silverpil. Så jag hade tänkt mig en svart panel gardin och typ silver draperi framför. Gardinstång som jag tycker om har jag hittat på både Mio (Överpris dock) och jysk. Får se vart jag går och köper den. =)

Ska även försöka mig på en tripp till Ikea.

Och förresten. Det är inte som om det kommer gå bra. Vänta och se. Ha Ha...!

Kommentarer
Postat av: EvlajnDesign

är du sugen på en ny bloggdesign? Kika gärna in på min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback