Hurra hurra.

Jag har för tillfället internet på min dator. Som de flesta kanske vet, så bor ju både jag och Jonas nere i mamma och pappas källare pga denna jävla buss-strejk, dock får jag inside information från pappa, eftersom han är en glad busschaufför. Hur som haver, pappa kom på att  han hade en 10 meter lång nätverks-sladd, som vi kopplade in i hubben och drog ner till källaren. Så ja, resultatet är detta. =)

Har spenderat en stund denna kväll med att prata med Jonas syssling Beebee. En riktigt trevlig tjej om jag får säga det själv. Vi har ganska lika syn på lite grejer. Bland annat överfjolliga tjejer. =P Men ingen av mina grrls är vidare tjejiga av sig. Visst vi sminkar oss och så. Men vi är ju inga extremfall. (",)

Just nu är jag även sömnlös. Hade nått litet psykbryt efter jobbet, låg i soffan och kikade på tv, och så frågade mamms hur det var och jag började gråta. Dock gick det över rätt snabbt. Sen fick jag massa dunder kramar av Jonas oxå, så jag är glad. Ska åka hem till Rimbo en sväng imorgon efter jobbet, vet inte om jag sover kvar i Rimbo eller om jag åker "hem" till Norrtälje igen. Det visar sig imorgon.

Bjuder på två bilder från midsommar. =)

Jag



Kommentarer
Postat av: Bee Bee

Du e skön tjejen!

Gillar dig fast jag bara pratat lite snabbt med dig på msn!! :)

Sköt om dig! Ser fram emot att träffa er!!

Kram å puss

2008-07-08 @ 00:14:49
Postat av: Felitchia

oh vilka naglar anna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback