Underbara Måndag.

Idag vaknade jag av massivs med sms från alla världens hörn. Svarade på dom, sa hejdå till Jonas som skulle åka och jobba och somnade om. Runt ett ringer Trissan och frågar om jag ska följa med till Sandbanken med henne, Ingela och alla ungar, och eftersom jag endå har semester så blev jag super glad och gjorde mig iordning och vi drog iväg. Satt i gassande solsken och tittade på barnen, rökte lite och drack kaffe. Efter ett par timmar, tror att det var två, så åkte vi till RImbo centrum, fikade på Ciccis Smörgås cafe, där Isabel jobbar och hämtade mitt hm paket. Nu sitter vi här hemma hos Trissan och chillar framför tv:n. Jag en väska rikare och hon en tröja rikare. Eftersom jag lyckades med konst stycket att köpa en likadann tröja som jag redan har. Samma färg och allt, okej om det hade varit en annan färg, men icke. Sak samma, om hon kan ha den så är det bra.

Plan för veckan:

Imorgon måndag är det storhandling som gäller, efter det att Triss slutat jobba. Om det inte regnar, för då kommer Tomas att ha bilen. Vi hoppas på solsken.

Onsdag, eventuellt fika med Christine. Eller med LIsa. Kanske båda på samma gång, för dom verkade komma väldigt bra överrens i helgen. Vilket är kalas bra. =) Det gör mig glad, då mina vänner kommer överrens.

Torsdag, försöka klämma in quality time med Lynn och co, Kei börjar ju på sexårs verksamhet snart, typ i mitten av augusti, så ja, vill ju hinna hänga med henne innan hon börjar.

På fredag ska jag eventuellt göra Nadine sällskap ute i harka.

Nu en cigg... Hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback