Tidsfördriv...

Jaha. Sitter och väntar på att klockan ska slå tio och när den väl har gjort det så kommer jag och Myrslok att packa in våra söta rumpor i Bettan, bränna gummi hem till henne där det ska ske lite klädombyte och akrobatiska rörelser. Sen full kareta ner till Bistro för en bärka och lite kareoke. Personligen ska jag åka hem med 23.15 bussen, för jag måste försöka hinna tvätta. Har typ inga rena kläder hemma och ogillar att gå naken på jobbet... Som jag sa tidigare, vill inte bli något runkobjekt för alla fjortisar som går på denna skola. Och ja jag vet, jag är snygg... =P

Bjuder på en fyllebild. Så ni ser hur snygg jag är... =P Trissan fotade mig den 17Maj, när jag var kalaspackad efter en ålandstripp... =)



kan fortfarade inte ladda upp bilder på bilddagboken, det skylls på att det är för hög belastning, och jag orkar inte undersöka saken vidare.

jag har så mycket som jag vill skriva om. Jag fick en vision tidigare idag, men vet inte riktigt hur jag ska formulera ner mina tankar, det kan lätt bli helt fel och så blir jag inte nöjd, och så sabbar jag min vision... Tror att den får stanna kvar i mitt huvud ett tag till, ska jobba lite på den...

Kommentarer
Postat av: Weibchen

Tjollahopp. Är inte den där bilden från DIT resan, första bärsen ju :P (haha, jag kan ha fel men jag är rätt säker på att jag har har det)

2008-05-29 @ 00:24:04
Postat av: Felitchia

"Har typ inga rena kläder hemma och ogillar att gå naken på jobbet"

haha fan vad skönt skrivet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback