Dagen.

Dagen bjuder på följande:

  • Tiger kom ned i morse och väckte mig. Han gnydde en stund efter Jonna men det gick över.
  • Knallade över en sväng till isabel för en kopp kaffe. Tiger var jääätte duktig. Jag var så stolt... ^^
  • Ska strax åka in till Norrtälje och kanske svänga förbi Cattis på soc. Hon är där och städar innan hon kommer till oss på Roden. Vi ska la ta en snabbkaffe pratade vi om.
  • Sen, knalla till Roden och slita som sig bör... Hoppas vår torktummlare kommer snart.

Jag funderar på om jag ska göra som de andra bloggarna och säga att det är dags för lite frågestund.
Sen så får vi se om det är någon som har frågat mig någonting när jag kommer hem ikväll.
Är hemma vid 23.00 så passa på  nu. Har ju nästan 12 timmar på er...!
(Inte för att jag tror att någon kommer fråga någonting, men man kan ju hoppas... ) 

=P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P

Ready, Set, Go!



Kommentarer
Postat av: Felitchia

men anna du får ju ha en lång frågestund, folk på andra bloggar har väll i flera dagar?

Men jag kan fråga.. Längtar du lika mycket tills fredag som jag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback